النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: ممكن تساعدوني

انجليزي جديد

ممكن تساعدوني

ياناس عندي قطعه واحتاج ترجمتها سريعا عندي اختبار

The Well of Zamzam

--------------------------------------------------------------------------------

The Well of zamzam started as a spring that gushed out for the sake of Hajar and Ismail,the wife and son of prophet Ibrahim. This happened after Ibrahim left them, in obedience to Allah's command, in the valley that was totally vacant of people and other forms of life. Allah indeed made their living easier with that water, known now as the water of Zamzam.
    The water of Zamzam has a distinctive merit as Mohammed(peace be upon him) Told 'the water of Zamzam serves is drinker for what it intented at the time of drinking it'
    يمنع وضع اكثر من صورة او صور نسائية او صور ذات حجم كبير
    يمنع وضع روابط لمواقع ومنتديات أخرى
    يمنع وضع روابط الاغاني
    يمنع وضع البريد الالكتروني

انجليزي جديد

رد: ممكن تساعدوني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبة انجلشtota مشاهدة المشاركة
    ياناس عندي قطعه واحتاج ترجمتها سريعا عندي اختبار

the well of zamzam

--------------------------------------------------------------------------------

the well of zamzam started as a spring that gushed out for the sake of hajar and ismail,the wife and son of prophet ibrahim. This happened after ibrahim left them, in obedience to allah's command, in the valley that was totally vacant of people and other forms of life. Allah indeed made their living easier with that water, known now as the water of zamzam.
    The water of zamzam has a distinctive merit as mohammed(peace be upon him) told 'the water of zamzam serves is drinker for what it intented at the time of drinking it'
    بئر زمزم بدأ كالتدفق الذي اندفع من اجل هاجر واسماعيل ، زوجة وابن النبي ابراهيم. وذلك بعد أن تركهم ابراهيم،طاعة لأمر الله ، في الوادي الذي كان خاليا تماما من الناس و من أشكال الحياة. و في الحقيقة أن الله جعل حياتهم أسهل مع تلك المياه، والمعروفة الآن باسم مياه زمزم.
    مياه زمزم لها مميزة خاصة كما اخبرنا محمد (صلي الله عليه وسلم) :"ماء زمزم لما شرب له"

اتمنى ان الترجمة تكون افادتك